برای اطلاعات بیشتر با کلیک بر روی شماره های 7973 146 09120848 137 0912 با ما تماس بگیرید.

برای مشاهده آدرس کارخانه و دفتر مرکزی بر روی صفحه تماس با ما کلیک کنید.

یخساز یخ خرد (کراش)

یخساز یخ خرد یا یخ کراش، یخ را به صورت خرد شده و کوچک تر از یخ مکعبی تولید می کند و با تولید مستمر و ظرفیت بالای یخ خرد نیاز صنایع به یخ خرد را برطرف می سازد.

یکی از کاربرد های یخ خرد استفاده آن در صنایع آبمیوه است. در حقیقت یخ خرد مناسب ترین حالت یخ برای استفاده در آب میوه است، چراکه هنگام استفاده از این نوع یخ در دستگاه های میکسر آبمیوه به تیغه های دستگاه آسیبی وارد نمی شود و همچنین طعم آبمیوه بدون تغییر باقی می ماند.

یخساز آندرانیک به صورت کامل از ورق استیل نگیر ساخته شده و به همین دلیل در طول زمان دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شود. توان تولیدی این یخساز 250 کیلوگرم یخ خرد در 24 ساعت است و از دو قسمت مجزای موتور تولید کننده یخ و انبار یخ با ظرفیت نگهداری تقریبی 140 کیلوگرم با ماندگاری بالا ساخته شده است.

این دستگاه در کوتاه ترین زمان بعد از راه اندازی شده و می تواند به صورت مستمر یخ خرد تولید کند.

یخساز آندرانیک با طراحی منحصر بفرد و تولید پیوسته و سریع یخ خرد جایگزین مناسبی برای تهیه یخ قالبی و غیر بهداشتی است و هزینه های جانبی و انسانی تولید یخ را تا حد زیادی کاهش می دهد.

یخساز یخ خرد آندرانیک مجهز به تابلو برق تمام اتوماتیک الکترونیکی است و طراحی سنسورهای ایمنی دستگاه و نمایشگر حالت دستگاه از ویژگی های منحصر بفرد آن است.

اواپراتور دستگاه های تولید یخ خرد آندرانیک به صورت استوانه ای ساخته می شود و لوله های حامل گاز مبرد در دور این اواپراتور پیچیده شده است. آب پس از ورود به اواپراتور یخ می زند و یخ تشکیل شده در بدنه اواپراتور توسط یک ماردون کنده شده و آماده مصرف می شود.

دستگاه تولید یخ خرد (یخ کراش)

مشتریانی که به آندرانیک اعتماد دارند