یخساز تالار پذیرایی

یخساز تالار پذیرایی؛ آخرین و مهم‌ترین تکه‌ی پازل یک مراسم عالی

پذیرایی از مهمان‌ها در تالار پذیرایی مثل چیدن یک پازل است. مهمان‌ها در تالار چند ساعتی حضور دارند و با انواع خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها پذیرایی می‌شوند؛ از پیش‌غذا و غذاهای اصلی گرفته تا انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد. اگر می‌خواهید پازل پذیرایی شما در تالار تکمیل شود باید همه‌ی قطعه‌ها را درست کنار هم قرار دهید. یکی از مهم‌ترین بخش‌های پذیرایی در تالار به‌خصوص در ماه‌های گرم سال، مربوط به سرو نوشیدنی‌های خنک است. نوشیدنی‌هایی که با تکه‌های یخ یک‌شکل و یک‌اندازه می‌توانند غوغا کنند و تکمیل‌کننده‌ی پازل پذیرایی‌تان باشند.

یک دستگاه یخساز صنعتی شما را به هدف‌تان می‌رساند. اما یخساز مکعبی چیست؟ یخساز تالار پذیرایی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ تا پایان این مطلب با ما باشید تا به جواب سوال‌تان برسید.

یخساز صنعتی چیست؟ یخساز تالار پذیرایی آندرانیک با ظرفیت 50 تا 500 کیلویی

شما در تالار پذیرایی به وسیله‌ای نیاز دارید که کاملا بهداشتی و در عین‌حال خیلی ساده و بی‌دردسر، حجم قابل‌توجهی یخ در اختیارتان بگذارد. یخساز حبه‌ای صنعتی دقیقا همین کار را می‌کند. یخسازها به کمک لوله‌ آب بهداشتی را به‌طور مستقیم وارد مخزن خود می‌کنند. به محض این‌که مخزن از آب پر می‌شود، یخ ساز حبه‌ای فرایند تولید یخ را شروع می‌کند.

انواع یخساز صنعتی آندرانیک ظرفیت تولید بین 50 تا 500 کیلوگرم یخ در مدت‌زمان کوتاهی را دارند. شما می‌توانید بسته به نیاز مجموعه‌‌تان یخسازی با ظرفیت مناسب سفارش دهید و بدون واسطه، به طور مستقیم از کارخانه تحویل بگیرید.

ویژگی‌های یک یخساز رستورانی باکیفیت و بادوام چیست؟

هر یخسازی برای استفاده در تالار پذیرایی مناسب نیست. شما دستگاهی می‌‌خواهید که هم قطعه‌های داخلی و بیرونی بادوامی داشته باشد و هم با جدیدترین تکنولوژی ساخته شده باشد. انواع یخساز مکعبی آندرانیک با ویژگی‌های خاصی که دارند گزینه‌ی مناسبی برای تالار پذیرایی شما خواهند بود. چند تا از برجسته‌ترین ویژگی‌های یخ ساز حبه‌ای عبارتند از:

  • سیستم رسوب‌گیر قوی؛ مبارزه با تشکیل رسوب روی اجزای دستگاه

یخ ساز مکعبی تالار پذیرایی به یک پمپ دوم یا پمپ تخلیه مجهز است. این پمپ بیشتر از چیزی که فکر کنید موثر و کاربردی است. بعد از هر مرتبه یخ‌اندازی، آب باقی‌مانده درون وان یخساز با کمک این پمپ به طور کامل تخلیه می‌شود. سپس مخزن با آب جدید پر می‌شود. این فرایند کمک می‌کند آب برای مدتی داخل مخزن راکد نماند و رسوب نبندد. علاوه بر این یخسازهای آندارنیک به شیر برقی و شیر انبساط هم مجهز هستند.

  • پوشش کامل بدنه با استیل نگیر

اغلب یخسازهای صنعتی در محیط‌های کارگاهی، آشپزخانه‌های بزرگ و… نگهداری می‌شوند. بیشتر این مکان‌ها رطوبت بالایی دارند. به علاوه به احتمال زیاد یخسازها با آب و مواد شوینده‌ی مختلف هم در تماس هستند. همین موارد باعث می‌شود امکان آسیب رسیدن به بدنه‌ی دستگاه افزایش یابد. گروه آندرانیک در ساخت بدنه‌ی یخسازهای خود به طور کامل از استیل نگیر استفاده می‌کنند. استیل نگیر مانع خوردگی و زنگ‌زدگی اجزای یخساز صنعتی خواهد شد.

  • طراحی برد الکترونیکی یا تابلو برق مکانیکی با توجه به نیاز مشتری

گاهی پیش می‌آید شما برای کارگاه خود یک وسیله‌ی الکتریکی را انتخاب می‌کنید ولی در آخرین مرحله متوجه می‌شوید که شرایط استفاده از دستگاه و زمینه‌های راه‌اندازی آن در مکان مورد نظر شما وجود ندارد. در مورد یخسازهای آندرانیک این امکان وجود دارد که تابلو برق بر اساس نظر مشتری و شرایط دستگاه در دو نوع مکانیکی و برد الکترونیکی در دسترس قرار گیرد.

درواقع قبل از نصب همه‌ی ویژ‌گی‌های محیطی را می‌سنجند و همه چیز را متناسب با شرایط محل مورد نظر شما برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند. بهتر است بدانید برق مورد نیاز برای این دستگاه ها نیز 220 ولت و 50 هرتز و تک‌فاز است.

  • ابعاد زیبا و استاندارد حبه یخ ساخته شده در یخساز صنعتی

اندازه‌ی حبه‌ یخ‌های تولید شده توسط یخساز مکعبی آندرانیک برابر با 2.5*3*3 است.

ویژگی‌های منحصر به فرد یخساز تالار پذیرایی آندرانیک کدام است؟

  • گروه آندارنیک بیشتر از 30 سال است که در زمینه‌ی تولید انواع یخساز صنعتی فعالیت می‌کنند پس این یخسازها قدمت طولانی‌ای دارند.
  • همه‌ی ما هنگام خرید وسایل الکتریکی مختلف، به خدمات پس از فروش محصولات توجه می‌کنیم. گروه صنعتی آندرانیک در این زمینه هم سربلند هستند و در سراسر کشور خدمات پس از فروش گسترده به مشتریان‌شان ارائه می‌دهند.
  • موردی که هنگام خرید یخساز تالار پذیرایی ، بسیار مهم است؛ تامین قطعات الکتریکی دستگاه و در دسترس بودن آن قطعه‌ها در سراسر کشور است. آندرانیک برای این مسئله هم راه حلی دارد و قطعات یدکی دستگاه یخساز مکعبی تولیدی این کارخانه در همه‌ی ایران در دسترس هستند.
  • از همه‌ی این ویژگی‌ها که بگذریم به مهم‌ترین نکته یعنی قیمت یخساز تالار پذیرایی می‌رسیم. در واقع این امکان برای شما وجود دارد که یخساز حبه‌ای مورد نظرتان را به‌طور مستقیم از کارخانه خریداری کنید. همین امکان باعث می‌شود قیمت یخساز تالار پذیرایی شما به‌صرفه‌تر و ارزان‌تر دربیاید.

یخساز تالار پذیرایی پای ثابت مراسم و مهمانی‌های مجموعه‌ی شما

ابزارهای زیادی برای تجهیز آشپزخانه‌ی تالارهای پذیرایی مورد نیاز است. یخساز صنعتی یکی از همان وسایل است که در بهبود کیفیت پذیرایی اهمیت زیادی دارد. یخساز مکعبی حجم قابل‌توجهی از یخ‌های بهداشتی و یک‌اندازه را در مدت زمان کوتاهی تولید می‌کند و نگرانی شما را بابت تامین نوشیدنی‌های خنک به خصوص در بهار و تابستان از بین می‌برد.

بنابراین بهتر است میزان نیاز یخ روزانه‌تان را برآورد کنید و یخسازی با ظرفیت کافی برای تالارتان بخرید. اگر کیفیت و البته قیمت یخساز تالار پذیرایی برایتان اهمیت دارد؛ حتما به محصولات آندرانیک هم نگاهی بیندازید. مطمئن باشید که دست پر برمی‌گردید.

×

 

سلام وقت بخیر

با کلیک بر روی آیکن زیر می توانید به ما پیام دهید

× ارسال پیام در واتس آپ