یخساز رستوران؛ در گرمای تابستان بهشت را احساس کنید

همین که هوا رو به گرم شدن می‌گذارد، یک لیوان نوشیدنی خنک با چند تکه یخ حکم طلا را پیدا می‌کند. فرض کنید در یک روز گرم تابستانی چندین نفر بعد از چند ساعت کار و فعالیت روزانه‌ی نفس‌گیر وارد رستوران شما می‌شوند و می‌خواهند نفسی تازه کنند. می‌دانید چه چیزی تا سر حد مرگ ناامیدشان می‌کند و حال‌شان را می‌گیرد؟ این‌که یک نوشیدنی گرم یا ولرم روی میزشان بگذارید. فرقی نمی‌کند یک لیوان نوشابه باشد یا آب ‌معدنی یا یک موهیتوی دستساز مثلا عالی؛ همین که به اندازه‌ی کافی خنک نباشد ذوق مشتری‌ها را کور خواهد کرد.

خرید یخساز رستوران همه‌ی این چالش‌ها را از پیش روی شما برمی‌دارد و خیلی‌ها را پای ثابت رستوران شما خواهد کرد. در این مقاله در مورد یخساز مکعبی توضیح می‌دهیم و ویژگی‌های یخساز حبه‌ای استاندارد و باکیفیت را بررسی می‌کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

یخساز صنعتی چیست؛ تولید کیلو کیلو یخ در عرض چند ساعت

در ماه‌های گرم سال بیشتر از هر زمان دیگری در رستوران‌ها، تالارها و کافی‌شاپ‌ها نیاز به یخ احساس می‌شود. اما تهیه یا تولید این حجم از یخ تمیز و بهداشتی کار هر دستگاهی نیست. یخساز صنعتی دقیقا در چنین مواقعی به کار می‌آید. یخساز مکعبی، دستگاهی است که به صورت کاملا خودکار آب را از طریق لوله وارد مخزن می‌کند. در واقع مخزن کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست پر می‌شود و بعد از مدت کوتاهی یخ‌هایی شفاف و مکعبی به شما تحویل می‌دهد.

ظرفیت یخساز صنعتی یا همان یخساز مکعبی کاملا به نیاز هر رستوران بستگی دارد. شما می‌توانید انواع یخساز حبه‌ای آندرانیک را در ظرفیت‌های بین 50 تا 500 کیلو تهیه کنید. دستگاه یخساز به محض روشن شدن شروع به کار می‌کند و با توجه به ظرفیتش مکعب‌های شفاف 2.5*3*3 می‌سازد. همین که تولید یخ‌ها به حد کافی رسید، یخساز متوقف می‌شود و به محض کم شدن دوباره‌ی ذخیره‌ی یخ، دستگاه دوباره فرایند یخسازی را از سر می‌گیرد. خلاصه اینکه با خرید یخساز رستوران، دیگر دغدغه‌ای بابت کیفیت نوشیدنی‌های رستوران‌تان نخواهید داشت.

ویژگی‌های یک یخ ساز خوب رستورانی چیست؟

قبل از خرید باید در مورد ویژگی‌های یک یخ ساز مکعبی صنعتی باکیفیت اطلاعات کافی به دست آورید تا در نهایت بتوانید دستگاهی مناسب و بادوام بخرید . دستگاه‌ یخساز آندرانیک با قابلیت‌های منحصر به‌فرد دقیقا از همان گزینه‌های عمری و خواستنی است. ویژگی‌های خاص این دستگاه عبارتند از:

  • ورق نگیر؛ دشمنی یخساز صنعتی آندرانیک با خوردگی و زنگ‌زدگی

یخسازهای رستورانی بیشتر مواقع در محیط آشپزخانه یا کارگاه قرار می‌گیرند. رطوبت این مکان‌ها از بقیه‌ی قسمت‌ها بالاتر است. به‌علاوه امکان بیشتری وجود دارد که دستگاه در تماس با مواد شوینده قرار گیرد. بنابراین جنس بدنه‌ی دستگاه یخساز بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید اهمیت دارد.

سطح بدنه یخساز آندارنیک به طور کامل با ورقه‌های استیل نگیر ساخته شده‌ است. همین ورقه‌ها باعث می‌شوند امکان  زنگ‌زدگی و خوردگی به حداقل برسد و یخساز صنعتی شما سال‌های سال به طور کاملا سالم کار کند.

  • سیستم رسوب‌گیر قوی؛ آبی که راکد نمی‌ماند و رسوب نمی‌کند.

سیستم رسوب‌گیر یخساز رستوران آندرانیک مانع از ساکن ماندن آب داخل مخزن می‌شود و به همین روش جلوی تشکیل رسوب روی قطعه‌های یخساز را می‌گیرد. در واقع پس از این‌که مرحله‌ی یخ‌اندازی دستگاه تمام شد، آب باقی‌مانده داخل مخزن به کمک پمپ تخلیه، کاملا خالی می‌شود و آب جدید جای آن را می‌گیرد.

به‌علاوه در انواع یخسازهای آندرانیک شیر برقی و شیر انبساط به کار برده می‌شود و لوله‌های مویی جایی در تولید این دسته از یخسازها ندارند.

  • وجود تابلو برق در دو نوع مکانیکی و برد الکترونیکی

در ساخت بعضی دستگاه‌ها هیچ انعطافی صورت نمی‌گیرد. این دسته فقط در شرایط خاص و ثابتی قابل استفاده هستند و در خیلی از موارد غیرکاربردی خواهند بود. اما دستگاه یخساز مکعبی آندرانیک همه‌ی این معادله‌ها را بر هم زده است. تابلو برق این یخسازها در دو نوع برد الکترونیکی و مکانیکی و کاملا بر اساس نظر و خواسته مشتری تولید ارائه می‌شوند.

کافی است مشخصات دقیق محل نصب و کاربری یخساز در اختیار تیم آندارنیک قرار گیرد تا دستگاهی متناسب با شرایط رستوران شما تحویل بدهند. به‌علاوه این یخساز حبه‌ای به برقی 220 ولتی، 50 هرتز و تک فاز نیاز دارد.

یخساز صنعتی آندرانیک؛ وقتی تخصص و تجربه حرف اول را می‌زند

برخی از خصوصیات محصولات و همچنین تیم آندرانیک حتما برایتان خاص و جالب‌توجه خواهد بود:

  • گروه صنایع آندارانیک بیشتر از 30 سال در زمینه‌ی تولید یخسازهای رستورانی تجربه دارند.
  • فرقی نمی‌کند رستوران شما در مرکز شهر تهران باشد یا در یک شهرستان دور؛ در هر حال خدمات گسترده‌ی پس از فروش آندرانیک در هر جای کشور که باشید شامل حال‌تان خواهد شد.
  • نگران تامین قطعات یدکی دستگاه یخساز رستوران‌تان هم نباشید. آندرانیک این تضمین را به شما می‌دهد که قطعه‌های مورد نیاز شما را در هر نقطه‌ی ایران تامین کند.
  • امکان خرید مستقیم از کارخانه برای شما وجود دارد و این یعنی قیمت یخساز رستوران برای شما بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید مناسب و به‌صرفه خواهد بود.

یخ ساز مکعبی؛ پای ثابت و امضای نوشیدنی‌های رستوران شما!

گاهی ساده‌ترین و به ظاهر پیش‌پا افتاده‌ترین قدم‌ها است که شما و خدمات‌تان را در ذهن مشتری‌ها ماندگار می‌کند. ممکن است تصور کنید بهترین کیفیت غذا، انواع خاص پیش‌غذا و مدل‌های جور واجور دسر است که دل مشتری‌ها را نرم می‌کند؛ اما گاهی همان یک نوشیدنی خنک و به ظاهر معمولی احتمالا دل خیلی‌ها را به دست می‌آورد و ماندگارشان می‌کند. پس از کنار همین نکته‌های کوچک یا همان یخ‌های کوچک مکعبی و حبه‌ای به راحتی نگذرید! شاید همین یخساز جدیدی که وارد رستوران شما می‌شود، نقطه عطف همه‌ی دوران حرفه‌ای‌تان باشد؛ بله، واقعا کسی چه می‌داند؟!

×

 

سلام وقت بخیر

با کلیک بر روی آیکن زیر می توانید به ما پیام دهید

× ارسال پیام در واتس آپ