یخساز کافی شاپ؛ برگ برنده‌ی نوشیدنی‌های متنوع کافی‌شاپ شما

آب و هوای ایران طوری است که گرمای هوا تقریبا از وسط‌های اردیبهشت شروع می‌شود و تا چهار، پنج ماه بعدش ادامه پیدا می‌کند. این روزهای بلند و گرم خیلی‌ها را به هوای یک نوشیدنی خنک به کافی‌شاپ‌ شما می‌کشاند. بنابراین در این روزهای کش‌دار بیشتر از هر وقت دیگری به حجم قابل‌توجهی از یخ نیاز دارید. یخ‌هایی که سریع آماده شوند، بهداشتی باشند و در عین حال ظاهر مکعبی شفاف و جذاب‌شان، زیبایی دوچندانی به نوشیدنی‌های متنوع کافی‌شاپ‌تان بدهد.

یک یخساز کافی شاپ گره از همه‌ی چالش‌های پیش روی شما در تابستان باز می‌کند. انواع یخساز مکعبی صنعتی در عرض چند ساعت حجم قابل‌توجهی از یخ را در اختیارتان می‌گذارد. اگر می‌خواهید اطلاعات دقیق‌تری در مورد انواع یخساز صنعتی به دست بیاورید تا آخر این مطلب با ما همراه شوید.

یخساز صنعتی چیست؛ تولید یخ در کم‌ترین زمان با بهترین کیفیت

یخساز صنعتی دستگاهی است که مقدار قابل‌توجهی یخ بهداشتی و با اندازه‌های استاندارد در مدت زمان کوتاهی تولید می‌کند. یخساز حبه ای ، مستقیم آب را از وارد مخزن می‌کند و سپس فرایند تولید یخ‌ها بدون دخالت دست آغاز می‌شود. یخ‌های تولید شده توسط این دستگاه کاملا شفاف هستند و اندازه‌هایی استاندارد و شبیه به هم دارند.

این یخسازهای پرکاربرد برای مصرف مجموعه‌های بزرگ مثل رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی، سالن‌های ورزشی و … قابل استفاده هستند.

یخساز کافی شاپ یاکیفیت و بادوام چه ویژگی‌هایی دارد؟

برخی از دستگاه‌های برقی گاه‌گاهی استفاده می‌شوند و مصرف هر روزه ندارند. بنابراین در این موارد شاید یک دستگاه متوسط هم کار شما را راه بیندازد. اما در مورد یخساز کافی شاپ ماجرا کاملا متفاوت است. چرا که یخساز صنعتی قرار است در آشپزخانه‌ی شما قرار گیرد و برای مدت طولانی، به طور دائمی مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین باید یک یخ ساز مکعبی حرفه‌ای و باکیفیت انتخاب کنید. گروه آندرانیک در تولید یخساز صنعتی سابقه‌ی 30 ساله دارند و محصولات تولیدی‌شان با ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد یک انتخاب همیشگی برای شما خواهد بود.

در ادامه در مورد ویژگی‌های یخسازهای بادوام آندارنیک به طور کامل توضیح می‌دهیم.

  • تولید کامل بدنه با استفاده از استیل نگیر؛ بدنه‌ی محکم و بادوام

بدنه‌ی یخساز صنعتی آندرانیک به طور کامل از ورق‌های استیل نگیر تولید می‌شود. این ورق‌ها آن‌قدر باکیفیت هستند که کاملا از خوردگی و زنگ‌زدن اجزا و قطعه‌های دستگاه جلوگیری می‌کنند. بنابراین با خیال راحت می‌توانید یخساز مکعبی کافی‌شاپ‌تان در آشپزخانه یا کارگاه قرار دهید و نگرانی بابت آسیب به قطعه‌های آن نداشته باشید.

  • تولید برد الکترونیکی کاملا بر اساس نظر مشتری، شرایط محیطی و کاربری یخساز

تابلو برق یخسازهای آندرانیک در یک چهارچوب بدون انعطاف تولید نمی‌شوند. گروه آندرانیک هر سال بیشتر از 700  یخساز صنعتی در کشور تولید می‌کنند و در این فرایند شرایط محیطی و نظر مشتری را هم لحاظ می‌کنند. مشتری می‌توانید بر اساس نیاز و شرایط مجموعه‌ی خود، یکی از دو مدل برد الکترونیکی یا مکانیکی را انتخاب کند.

قبل از خرید یخساز کافی شاپ بهتر است بدانید برق مورد نیاز برای این دستگاه‌ها 220 ولت، 50 هرتز و تک‌فاز هستند.

  • سیستم رسوب‌گیر؛ خداحافظی با آب‌های راکد داخل یخساز

یخساز صنعتی در یک سیکل مشخص و مداوم فعالیت می‌کند. در انتهای هر سیکل مرحله‌ی یخ‌اندازی قرار دارد. به این مرحله دیفراست هم می‌گویند. همیشه در این بخش، مقداری آب در یخسازها باقی می‌ماند. ولی یخساز مکعبی آندرانیک به سیستم رسوب‌گیر مجهز است و آب یخساز را در انتهای سیکل یخ‌اندازی به طور کامل تخلیه می‌کند. بنابراین آب راکد درون مخزن دستگاه نمی‌ماند و رسوبی شکل نمی‌گیرد. این سیستم کاربردی عمر یخساز کافی شاپ شما را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهند.

  • یخ‌های یک‌شکل، شفاف و یک‌اندازه‌ی آندرانیک

نوشیدنی‌ها و خوردنی‌های داخل کافی‌شاپ شما باید هم کیفیت و مزه‌ی عالی داشته باشند و هم ظاهر زیبایشان مشتری‌ها را جذب کند. چه چیزی بیشتر از یخ‌های شفاف و مکعبی یک‌اندازه می‌تواند نوشیدنی خنک دست‌ساز شما را خوش‌ظاهر و خواستنی کند؟ یخ ساز حبه‌ای آندرانیک یخ‌هایی یک‌شکل در ابعاد 2.5*3*3 تولید می‌کنند.

ویژگی‌های متمایز یخساز کافی شاپ آندارنیک کدام است؟

ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد تیم پشتیبانی آندارنیک؛ خدمات پس‌از فروش و تامین قطعات یدکی در سراسر کشور

از محصولات باکیفیت تیم آندرانیک که بگذریم به خدمات پس از فروش، قیمت یخساز کافی شاپ مناسب و ویژگی‌های خاص دیگری می‌رسیم. خصوصیاتی که فقط منحصر به یخساز آندرانیک هستند.

  • تیم آندرانیک بیشتر از 30 سال در تولید انواع یخساز صنعتی تجربه دارند.
  • شما می‌توانید با توجه به قیمت یخساز کافی شاپ و بقیه ویژگی‌های مورد نظرتان، یخسازی با ظرفیت بین 50 تا 500 کیلوگرم خریداری کنید.
  • پرفروش‌ترین یخساز‌های صنعتی موجود در ایران، انواع یخساز آندرانیک هستند.
  • امکان خرید مستقیم از کارخانه برای شما فراهم است. همین ویژگی باعث می‌شود قیمت یخساز کافی شاپ برای شما به‌صرفه‌تر و ارزان‌تر دربیاید.
  • خدمات پس از فروش تیم آندرانیک بسیار گسترده است و همه‌ی شهرهای کشور را پوشش می‌دهد.
  • بعد از خرید نگران تامین قطعه‌های یدکی دستگاه یخساز رستورانی خود نباشید. تیم آندرانیک تامین قطعه‌های یدکی در کل کشور را تضمین می‌کند.

نوشیدنی‌های خنک و مطبوع تابستانی با یاری یخساز صنعتی در کافی‌شاپ شما

کافی شاپ شما به تجهیزات و وسایل مختلفی نیاز دارد. یخساز صنعتی یکی از مهم‌ترین آن‌ها است. شما در تابستان با میوه‌های رنگارنگ و شیرین، نوشیدنی‌های خاص و خوشمزه‌ای تهیه می‌کنید. این نوشیدنی‌ها با یخ فراوان خواستنی‌تر می‌شوند و جور دیگری به دل مشتری‌ها می‌چسبند. بنابراین می‌توانید با یک خرید یخساز کافی شاپ حبه‌ای با حجم مناسب، جور دیگری به دل مشتری‌ها بنشینید و در خاطرشان ماندگار شوید.

×

 

سلام وقت بخیر

با کلیک بر روی آیکن زیر می توانید به ما پیام دهید

× ارسال پیام در واتس آپ